GLOBAL

Uuring: Digital Society Index 2018

2018-03-04 13:42

Dentsu Aegis esitles täna ülemaailmset uuringut Digital Society Index 2018, mis reastab maailma riike vastavalt sellele, kui edukad nad on olnud digitaalse majanduse ja ühskonna üles ehitamisel. Oxford Economics-iga koos läbi viidud uuringus küsitleti 20,000 inimest üle maailma, kes hindasid riike kolmes peamises kategoorias: digitaalse ühiskonna dünaamilisus, kaasatus ja usaldus. Tulemuseks on unikaalne sissevaade riikide digitaalsesse arengusse ja kuidas see on ühiskonda mõjutamas.

Uuringu raporti leiad SIIT

Uuringu infograafiku leiad SIIT

 

 

Vizeum võitis Telia hankekonkursi

2017-06-04 14:00

Vizeum Eesti võitis aasta suurima meediahankekonkursi ja asub teenindama Teliat

Eesti suurim telekomiettevõte ja reklaamiklient Telia viis tänavu märtsis läbi suure meediahankekonkursi. Selle tulemusena valis Telia oma uueks meediaagentuuriks Vizeum Eesti. Mitmeid kuid kestnud konkurss oli Vizeumi ja kogu Dentsu Aegise meeskonnale äärmiselt väljakutseterohke ning põnev.

“Oleme väga uhked, et Eesti suurim telekommunikatsiooniettevõte Telia on aasta suurima ja ligi 4 kuud väldanud meediahanke konkursi tulemusena valinud võitjaks Vizeumi,” sõnas Vizeum Eesti tegevjuht Siiri Toomsalu. Tema sõnul mängis kogu protsessis olulist rolli Vizeumi tiimi põhjalikkus, strateegiline lähenemine, tugev digimaailma kompetents ning kogu meeskonna suur pühendumus pakkuda Teliale parimat teenust. „Meil on väga hea meel, et oma valdkonna turuliidri Telia hinnangul oleme Eesti parim meediaagentuur, kellega soovitakse eelseisval koostööperioodil kasutada kõiki meediamaastiku võimalusi, et teha Eesti parimat turundust,“ lisas Toomsalu.

 

Credit24 alustas koostööd Vizeumiga

2017-01-26 15:55

Lõppeva aasta üks suurimaid meediahanke konkursse Eestis on jõudnud lõpule, mille tulemusena Eesti juhtiv tarbimislaenude pakkuja Credit24 valis oma uueks meediaagentuuriks Vizeum Eesti.

Vizeum Eesti juhi Siiri Viinapuu sõnul oli Credit24 hankeprotsess pikk, kuid väljakutseterohke ja põnev. “Lisaks Ferrero konkursile ja võidule on tegemist käesoleva aasta ühe suurema ja olulisema meediahanke konkursiga, mis lõppes Vizeumi jaoks äärmiselt edukalt. Mul on väga hea meel, et oma valdkonna turuliider Credit24 hindas meie sisulist lähenemist ja valis just meid oma uuenduslike ideede elluviijaks. See on suur tunnustus ja kogu Vizeumi meeskonnal on äärmiselt hea meel, et saame koostööd teha nii professionaalse oma valdkonna liidriga,” kommenteeris Vizeum Eesti juht Siiri Viinapuu.

Lähemalt saab lugeda siit: http://www.bestmarketing.ee/

Värske artikkel ajakirjas “Kaja”

2016-10-07 09:50

Natalja 1Best Marketingi ajakirjas Kaja ilmus Natalja Piiskoppeli ja Liisel Kalda artikkel, kus keskenduti turundustegevuse efektiivsuse mõõtmisele.

Natalja on Dentsu Aegis Networki Baltikumi strateegia- ja arendusjuht ning Liisel Dentsu Aegis Networki Baltikumi uuringutejuht. Nende mõlema näol on tegemist oma ala tippspetsialistidega, kelle pagasit rikastavad laialdased kogemused ka rahvusvaheliselt tasandilt.

Artikkel keskendub sellele, kuidas kommunikatsiooni digitaliseerumine on muutnud andmete kogumise turunduskampaaniate efektiivsuse mõõtmisel lihtsamaks ja kiiremaks. Samal ajal on saadav informatsioon aina keerulisem ja selle hulk suurem kui eales varem, mis omakorda põhjustab olukorra, kus vajadus turunduskommunikatsiooni mõõdetavuse üle suureneb. Samas tuleb silmas pidada, et kõik, mida saab kokku arvestada või lugeda, ei ole tingimata oluline.

Just seetõttu võeti mõnda aega tagasi kasutusele termin „mõtestatud mõõtmine“, mille sisu kohta saate artiklist lähemalt lugeda.

Turundustegevuse efektiivsus_Kaja 33

Turundusanalüütika tipptase nüüd Eestis

2016-09-07 14:54

Piia2_BW--web

Data2Decisions (D2D) on globaalne konsultatsioonifirma, mis on osa Dentsu Aegis Networkist ja mille eesmärgiks on klientide äri kasvatamine efektiivsema turundustegevuse abil. D2D peakontor asub Londonis ja tänaseks on üle maailma kokku 12 kontorit. Eelmisel aastal avati ka Tallinna kontor, mis on kiirelt kasvanud 11 inimeseni.

“Kui 2015. aastal avatud Tallinna kontori peamine eesmärk oli pakkuda andmeanalüüsi ja mudeldamise tuge meie Londoni peakontori suurimatele rahvusvahelistele klientidele, siis tänaseks on meie kompetents oluliselt laienenud,”räägib Data2Decisions Eesti tiimi juht Piia Põldsaar. “Vaid pooleteise aastaga on meie tiim kasvanud 11 ökonomeetria spetsialistini. Kuna andmed ja turundustegevuse ROI optimeerimine muutuvad klientidele järjest olulisemaks, annab see meie tiimile tulevatel d2d-largeaastatel veelgi kasvuruumi ja karjäärivõimalusi valdkonnas, mida on nüüd maailmatasemel võimalik teha ka Eestis.”

Kasutades andmeanalüüsi, ökonomeetrilisi mudeleid ja kaasaegseid tehnoloogilisi lahendusi, suudame täpselt hinnata kuidas ja miks klientide turundus toimib. Andmetest kogutud teadmised võimaldavad klientidel oma turundustegevusse tõhusamalt ja tulusamalt investeerida.

Tüüpilised küsimused millele vastame on:

  • milline reklaam töötab ja miks;
  • milline on optimaalne meediaeelarve ja kuidas seda jaotada;
  • kuidas mõõta ostetud, omatud ja teenitud meediat;
  • milline on reklaamitegevuse ROI;
  • kuidas mõjutavad müüke teised tegurid nagu hind, sesoonsus ja konkurendid.

Ettevõtte jätkuvalt kiire kasvu tõttu otsime oma Tallinna tiimi analüütikuid, kes sooviksid olla osa rahvusvahelisest ettevõttest ja õppida oma ala ekspertidelt.

Uuri Data2Decisionsi kohta lisaks: www.data2decisions.com

Karjäärivõimaluste osas kontakteeru: [email protected]

Carat Ad Spend Report 2016

2016-06-09 09:48

Carati värske prognoosi kohaselt jätkab globaalne meediareklaamiturg kasvamist nii 2016 kui 2017. aastal. Kasvu veab digimeedia, mille maht jõuab 2017. aastal 168 miljardi dollarini.

Loe lähemalt